Kas ir Smart-ID
Tavi ieguvumi, izmantojot Smart-ID kvalificēto versiju pie LMT
Ar Smart-ID Tu vari jebkuru darbību LMT vietnēs veikt attālināti, bet mēs – identificēt Tevi kā mūsu klientu, lai droši apkalpotu Tevi.
- Ar Smart-ID ikviens var autorizēties vietnē Mans LMT, elektroniski parakstīt līgumus, administrēt LMT pakalpojumus un veikt citas pašapkalpošanās darbības.
- Lai taupītu Tavu laiku, nodrošinām ātrāku pieeju sarunai ar klientu konsultantu un plašāku iespējamo darbību klāstu, zvanot pa informatīvo tālruni 80768076.
- Ar Smart-ID varēsi parakstīt līgumus LMT e-veikalā, lai ērti varētu iegādāties iekārtas un pieslēgt pakalpojumus.
Kā sākt lietot Smart-ID
Kā autentificēties Smart-ID lietotnē
Lai iegūtu Smart-ID un sāktu to lietot, būs nepieciešams apmeklēt bankas filiāli (Swedbank, SEB banka vai Luminor). Dodoties uz banku, ņem līdzi savu mobilo tālruni un identifikācijas dokumentus un palūdz bankas darbinieku palīdzību Smart-ID konta izveidē.
Ja neesi minēto banku klients vai neizmanto nevienas bankas pakalpojums, vajadzēs aktivizēt e-parakstu, lai iegūtu Smart-ID. Vairāk, kā to izdarīt, lasi ŠEIT
Smart-ID versijas
Smart-ID Basic
Smart-ID Basic jeb ierobežotas piekļuves kontu var izmantot tikai internetbankas operāciju veikšanai.
Smart-ID
Smart-ID kvalificētā versija jeb pilnas piekļuves konts ļaus izmantot visas Smart-ID priekšrocības – Tu varēsi gan piekļūt saviem bankas kontiem, gan izmantot to visos e-pakalpojumos, kuros ir integrēts Smart-ID risinājums, gan elektroniski parakstīt līgumus. Iesakām izmantot šo kontu, lai baudītu plašākas iespējas!
Kā atšķirt Smart-ID versijas
Kā nomainīt savu Smart-ID Basic uz Smart-ID kvalificēto versiju
Kas nepieciešams, lai pieslēgtu Smart-ID kvalificēto versiju
- Tev būs jāreģistrē Smart-ID pilnas piekļuves konts ar biometrisko identifikāciju.
- Tev jābūt aktīvam Smart-ID kontam vai arī jābūt pieejai kontaktinformācijai, kas ievadīta, reģistrējot Smart-ID (tālruņa numurs, e-pasta adrese).
- Smart-ID lietotnes versija 19 vai jaunāka.
- Pase vai ID karte. Biometriskajai pasei un ID kartei ir šāds simbols:
- Ierīcei ir jāatbalsta NFC tehnoloģija.Ja Tava ierīce neatbalsta NFC vai nedarbojas kamera, tad Smart-ID lietotne nepiedāvās izmantot biometrisko metodi.